اخبار روزفناوری

Street Fighter 6 Terry Gamescom Hands-On – آماده برای سلطه

Street Fighter 6 Terry Gamescom Hands-On – آماده برای سلطه

انتشار تری بوگارد در Street Fighter 6 در ماه آینده یک رویداد مهم نه تنها برای بازی بلکه برای فرنچایز نیز خواهد بود زیرا شخصیتی که در فرنچایزهای Fatal Fury و The King of Fighters بازی کرده است اولین شخصیت مهمان که در هر ورودی سری توسط CAPCOM ظاهر می شود. به این ترتیب، تعجب آور نبود که هفته گذشته متوجه شدیم که او احتمالاً سروصدای زیادی به پا خواهد کرد و پتانسیل این را دارد که در بین بهترین شخصیت های بازی قرار گیرد.

در طول Gamescom، من این شانس را داشتم که تری را قبل از انتشار امتحان کنم، از او در چند مسابقه در برابر حریفان تحت کنترل CPU استفاده کنم و با استفاده از شخصیت های دیگر (عمدتاً Blanka و M.Bison اصلی من) با او مبارزه کنم. در حالی که محیط تست بهترین نبود، زیرا من واقعاً تاخیر ورودی را در نسخه پلی استیشن 5 در مقایسه با نسخه رایانه شخصی که از زمان انتشار بازی بازی کرده ام احساس کردم و زمان در دسترس زیاد نبود (حدود 30 دقیقه) ، من احساس می کنم تری به چند دلیل طولی نمی کشد تا در لیست رده بندی اکثر بازیکنان به اوج برسد.

حتی بدون اینکه بتوانید تفاوت های ظریف کاراکتر را به دلیل عدم وجود حالت آموزشی و فریم سنج همیشه مفید آن کشف کنید، واضح است که چگونه تری شخصیت بسیار قوی ای است. او تمام ابزارهایی را که یک شخصیت Street Fighter 6 نیاز دارد تا در سطح بالایی قرار بگیرد، دارد: ضربه متوسط ​​خمیده قابل لغو، سربالا، معکوس کردن شکست ناپذیر OD، برخی از نرمال های طولانی مدت، از جمله برخی که باعث می شود کاراکتر به جلو پیش برود، و آسیب انفجاری، البته نه در حد. با شخصیت M.Bison، اولین شخصیت فصل 2< /a>. مانند چند شخصیت دیگر که قبلاً در بازی حضور داشتند، برخی از حرکات ویژه تری بسته به قدرت دکمه تغییر می کند، که این کاراکتر را کمی پیچیده تر از سایرین اما به طور بالقوه کشنده تر می کند. یکی از این حرکات ویژه، کرک شوت، یادآور حرکت ویژه ضربات چرخ G، احساس به علاوه در بلوک، چیزی است که می‌تواند فشار ظالمانه‌ای را به کاراکتر وارد کند که اکثر لایه‌های برتر بازی می‌توانند بدون صرف متر از آن خارج شوند. حتی برخی از سوپر او بسیار منحصر به فرد هستند، زیرا سطح 2 او، Power Geyser، چندین پیگیری دارد، از جمله یکی که از Drive برای افزایش قدرت خود استفاده می کند.

چیزی که واقعاً برجسته بود، علاوه بر پتانسیل‌هایش، بازآفرینی شخصیت اصلی تری در Street Fighter 6 چقدر عالی است. یکی از ترکیب‌های هدف او، Passing Sway، به او اجازه می‌دهد تا به پس‌زمینه بپرد ala Fatal Fury و سپس با دو حمله مختلف به جلو بازگردد. نمی‌توانم آزمایش کنم که این پتانسیل درهم‌آمیزی چقدر است، اما مطمئن هستم که در چند روز اول در دسترس بودن کاراکتر، یک تکنیک بسیار سرگردان خواهد بود.

street fighter 6 terry gamescom hands on d8a2d985d8a7d8afd987 d8a8d8b1d8a7db8c d8b3d984d8b7d987 66cc9dbab063c

بدون زمان بیشتر با این شخصیت، دشوار است که بگوییم آیا تری می‌تواند در مقابل افرادی مانند کن، کامی و آکوما ایستادگی کند یا خیر، اما وجود ندارد. شک دارید که پتانسیل قطعا وجود دارد. در حالی که او قطعاً یکی دیگر از شخصیت‌های شوتو است، سبک مبارزه و مکانیک منحصربه‌فرد او اضافه شدن او به Street Fighter 6 را در 24 سپتامبر به شخصیتی شایسته تبدیل می‌کند. استیج Pao Pao Cafè نیز در همان روز منتشر خواهد شد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا